[LSFF] Utrensningsförsäljning LSFF: Låda 4

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Sat Mar 13 22:58:50 CET 2010

Tommy Persson <tpe at ida.liu.se> writes:

> Jag fick lust att packa ned de utrensade böckerna i lådor. Böckerna
> kostar 10 kronor styck och kan bokas via email till mig om man vill
> köpa dem.

Låda 4:

???: Necronomicon (låda 4)
Roderick Anscombe: The Secret Life of Laszlo, Count Dracula (låda 4)
Orson Scott Card: The Abyss (låda 4)
Leonard Carpenter: Conan the Gladiator (låda 4)
Jeffrey A. Carver: Star Rigger's Way (låda 4)
Arthur C. Clarke och Gentry Lee: Rama II (låda 4)
Leonard Cohen: The Spice-Box of Earth (låda 4)
Hugh Cook: Lords of the Sword (låda 4)
Hugo Cornwall: The NewHacker's Handbook (låda 4)
Arthur Byron Cover: Planetfall (låda 4)
L. Sprauge de Camp och Lin Carter: Conan the Liberator (låda 4)
L. Sprauge de Camp och Lin Carter och Björn Nyberg: Conan the Swordsman (låda 4)
Charles V. De Vet och Katherine MacLean: Högt spel i rymden (låda 4)
Gordon R. Dickson: Naked to the Star (låda 4)
Diverse: Sound of Protest Sound of Love (låda 4)
Diverse: Hootenanny Tonight! (låda 4)
Alexandre Dumas: The Three Musketeers (låda 4)
David Eddings: Guardians of the West (låda 4)
David Eddings: King of the Murgos (låda 4)
David Eddings: King of the Murgos (låda 4)
David Eddings: Demon Lord of Karanda (låda 4)
David Eddings: The Losers (låda 4)
Gordon Eklund: Devil World (låda 4)
P.N. Elrod: Death Masque (låda 4)
Howard Fast: The General Zapped an Angel (låda 4)
Maggie Furey: Aurian (låda 4)
Maggie Furey: Aurians flykt (låda 4)
Maggie Furey: Jordens stav (låda 4)
Maggie Furey: Vindens harpa (låda 4)
Maggie Furey: I fjärran land (låda 4)
Maggie Furey: Eldens svärd (låda 4)
Maggie Furey: Återfödelsens kittel (låda 4)
Maggie Furey: Dhiammara (låda 4)
Jan Guillou: Vägen till Jerusalem (låda 4)
Jan Guillou: Tempelriddaren (låda 4)
Stephen Hawking: A Brief History of Time (låda 4)
Frank Herbert: The Priests of Psi (låda 4)
Frank Herbert: The Dosadi Experiment (låda 4)
W.E. Johns: Rex i världsrymden (låda 4)
Robert Jordan: The Great Hunt (låda 4)
Robert Jordan: The Dragon Reborn (låda 4)
Robert Jordan: The Shadow Rising (låda 4)
Edward Llewellyn: The Bright Companion (låda 4)
Mario Vargas Llosa: Tant Julia och författaren (låda 4)
Eric van Lustbader: The Ninja (låda 4)
Leonard Maltin: Leonard Maltin's Movie and Video Guide 1994 (låda 4)
Adrienne Martine-Barnes: The Fire Sword (låda 4)
John Norman: Tribesmen of Gor (låda 4)
Andre Norton: Spell of the Witch World (låda 4)
Andre Norton: Pestskeppet (låda 4)
Andrew Offutt: Conan: The Sword of Skelos (låda 4)
Tom Piccirilli: A Choir of Children (låda 4)
Charles Platt: Terrorplaneten (låda 4)
Fred Saberhagen: Love Conquers All (låda 4)
Margaret Weis och Tracy Hickman: Dragonlance Tales 1: The Magic of Krynn (låda 4)
Margaret Weis och Tracy Hickman: Dragonlance Tales 2: Kender, Gully Dwarves, and Gnomes (låda 4)
No Author: Berserker Base (låda 4)
James Baen: Destinies vol. 1, no. 2 (låda 4)
James Baen: Destinies vol. 1, no. 3 (låda 4)
James Baen: Destinies vol. 1, no. 4 (låda 4)
James Baen: Destinies vol. 1, no. 5 (låda 4)
COMICS: B.C.: One More Time (låda 4)
COMICS: B.C.: Star Light, Star Bright, First... (låda 4)