[LSFF] Medlemsm. imorgon tisdag med tårta och bokförsäljning

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Mon Mar 1 17:27:31 CET 2010

  2/3: Medlemsmöte med te och film hos Tommy Persson klockan
       19.00. Rydsv. 180A för sista gången vilket firas med LSFF-tårta.

Jag har beställt en 15- och en 10-tårta.

Hans blir besviken då de tyvärr inte hade någon sacher-botten så jag
beställde en Schwarzwald (nötmarängbottenvarianten) och en rysk
banantårta då jag inte visste vad jag skulle beställa och det kom
andra kunder och stressade mig.

Angående biblioteket så är planen att vi på mötet går igenom
föreslagna böcker för utrensning och bestämmer om de ska sparas eller
säljas. Sedan kan de som närvarar på mötet köpa de utresnade böckerna
till det pris vi bestämmer.