[LSFF] Årsmöte med Karlsbader-semlor

Hans Persson unicorn at lysator.liu.se
Tue Feb 2 11:38:42 CET 2010

mån 2010-02-01 klockan 16:33 +0100 skrev Per Westling:

> Biblioteket:  När det gäller böcker som har donerats, har detta någon
> betydelse för frågan?  Det har ju viss betydelse om man skänker böcker
> för allmänt utnyttjande och om de sedan hamnar i privat samling...

Det finns väldigt lite i LSFF:s bibliotek som *inte* är donerat av
någon. Det jag kommer på är är några få referensverk samt en del
tidskrifter som föreningen prenumererar på. Föreningen har ju ingen
kontroll över vad som doneras till den, så det vore underligt om vi
skulle vara tvungna att behålla allt.

Hans