[LSFF] Årsmöte med Karlsbader-semlor

Per Westling lhcper at gmail.com
Mon Feb 1 16:33:54 CET 2010

Semlor: De från Lasses Livs (nära Vidingsjö motionscenter) fick 5+ i
tidningen, så det kunde varit något?  (Har testat själv - bra. Men jag
kommer inte att vara med på mötet då jag ska på hund-dressyr.

Biblioteket:  När det gäller böcker som har donerats, har detta någon
betydelse för frågan?  Det har ju viss betydelse om man skänker böcker för
allmänt utnyttjande och om de sedan hamnar i privat samling...

/ Per

Den 1 februari 2010 16.04 skrev Torbjörn Wester <torbjorn_wester at hotmail.com