[LSFF] Årsmöte med Karlsbader-semlor

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Mon Feb 1 11:57:14 CET 2010

Nu har jag för att få lite variation beställt Karlsbader-semlor till
årsmötet (22+3).

Årsmötet är alltså imorgon enligt:

    2/2: Medlemsmöte (också årsmöte) med te och film hos Tommy Persson klockan 19.00.

Två saker som behöver diskuteras är:

  - Biblioteket, ska vi göra oss av med saker enligt Hans förslag? Var
    ska biblioteket stå i framtiden?

  - Mötesverksamheten, fortsätta hemma hos mig med medlemsmöten?

Om vi bestämmer oss för att göra oss av med en del böcker i
biblioteket så finns det möjlighet för medlemmar att köpa böcker
imorgon och på nästa månadsmöte.

Jag har nu städat lite mer hemma och teoretiskt får jag plats med
LSFF:s fem bokhyllor om två kan stå i köket (skulle haft mina egna
där). Men då får jag nog inte plats med LSFF:s saker i förråd så om
någon har förrådsutrymme att erbjuda för arkiverade LSFF-saker så säg
till.