[LSFF] Årsmötesfrågor

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Mon Jan 11 15:36:23 CET 2010

Ja det känns som om medlemmarna spritt ut sig lite under åren. Och det verkar finnas fler som funderar på flytt in mot centrum. Det kanske till och med skulle locka fler/andra personer till mer regelbundet deltagande.

Men vi får avvakta synpunkter från årsmötet.

Det ska bli kul att se nya lägenheten också. Slutgiltigt beslut kanske inte kan fattas förrän vi testat möten där och kollat hur den fungerar.