[LSFF] Årsmötesfrågor

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Mon Jan 11 14:59:34 CET 2010

En första fråga är väl om du fortsatt är villig att ha regelbundna möten hos dig i nya lägenheten - tisdagsmöten eller andra?

Nästa fråga är om det finns någon annan frivillig som vill ha regelbundna möten hos sig?

Något att fundera på till årsmötet.

En synpunkt är att det kan finnas ett värde i att ha regelbundna möten på en plats även om andra möten flyttar runt i tid/plats. Det blir enkelt att hålla reda på var och när vilket förhoppningsvis höjer deltagandet.