[LSFF] Årsmötesfrågor

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Mon Jan 11 14:10:03 CET 2010

Nu har jag bokat tid för att skriva på hyreskontrakt. Den nya
lägenheten har mycket mindre plats för böcker, ett vardagsrum som är
ungefär lika stort som det jag har nu och ligger på stan nära slottet.

Så vi behöver bestämma vad som händer med medlemsmöten och
biblioteket.

Vill någon ta över hela biblioteket? Ska vi splittra biblioteket?
Eller ska vi rensa biblioteket så det bara blir 1-2 bokhyllor som är
lättare att få plats med än de 5 bokhyllor det är nu? Eller ska vi
säga att den som bor närmats mig fågelvägen måste ta hand om
biblioteket (hej Meta :-)

Ska vi fortsätta med medlemsmöten hos mig? Eller någon plats i Ryd?
Eller flytta runt mötena? Eller göra om medlemsmöten till pubmöten och
göra om torsdagsmötena till omkringflyttande bok/film-möten?