[LSFF] Kalendarium 2009-10-13

Torbjörn Wester torbjorn_wester at hotmail.com
Sun Oct 25 17:21:49 CET 2009

För sent... :-)
Dessutom var novellerna bättre än boken, IMHO. Min rekommendation är att man försöker få tag på novellerna.
Mvh.Torbjörn

Date: Sun, 25 Oct 2009 09:49:32 +0100
From: daniel.et.albertsson at gmail.com
To: lsff at lists.lysator.liu.se
Subject: Re: [LSFF] Kalendarium 2009-10-13

Till de som köpt Schismatrix Plus: läs Plus-novellerna efter mötet.

Eftersom den större delen av Schismatrix går ut på att bygga upp världen så antar jag att novellerna också gör det. Diskussionen kommer att bli något märklig om några sitter inne på mer kunskap än de andra (för jag vet att inte alla har Plus).

/Daniel

Den 14 oktober 2009 00.52 skrev Tommy Persson <tpe at ida.liu.se>:

Tommy Persson <tpe at ida.liu.se> writes:

>     * 11/11: Bokbokmöte till vilket boken Schismatrix av William
>              Gibson läses. Klockan 19.00 hos Tommy Persson, Rydsvägen 180A.

Det ska så klart vara _Schismatrix_ av Bruce Sterling. Cut-and-past
och att författaren innan då hette William Heaney förvirrade
mig. Tyckte det var bekvämt att bara byta ut ett namn...