[LSFF] Kalendarium 2009-10-13

Daniel Albertsson daniel.et.albertsson at gmail.com
Sun Oct 25 09:49:32 CET 2009

Till de som köpt Schismatrix Plus: läs Plus-novellerna efter mötet.

Eftersom den större delen av Schismatrix går ut på att bygga upp världen så
antar jag att novellerna också gör det. Diskussionen kommer att bli något
märklig om några sitter inne på mer kunskap än de andra (för jag vet att
inte alla har Plus).

/Daniel