[LSFF] 40 årsfest

redin at lysator.liu.se redin at lysator.liu.se
Sun Sep 20 20:17:08 CEST 2009

Inbjudan till Magnus Redin 40 årsfest.
Hej!

Söndagen den 4:e oktober håller jag öppet hus i min
bostadsrättsförenings festlokal på Skäggetorpsgatan 6.

Ni är välkomna från klockan 15 och ”köket” har öppet till 20.
Det bjuds på en kallskuren buffe, varm husmanskost och dryck
med och utan alkohol.

Tag bara med egen dryck om det är en present eller konstiga
ölsorter för egen konsumtion.

Föranmälning underlättar planeringen.
Säg till om du tar med småbarn så jag vet om jag behöver ordna
barnpassning. Om du behöver specialkost behöver jag få reda på
det i god tid.

Festen har temat trevliga gäster, militanta veganer och rabiata
nykterister undanbedes men starka åsikter är kul.

Anmälan sker till redin at lysator.liu.se

Mvh,
/Magnus Redin