[LSFF] Imagicon

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Sun Aug 23 13:37:40 CEST 2009

Alltså är det i vart fall Hans, Tommy, Jonas, Daniel och jag som ska åka.
Med Hans bil, om han kan ta den, så går väl 5 pers in. Men förhoppningsvis
är det fler som tänker åka och dessutom kan det förstås vara bra med två
bilar om folk har lite olika önskemål om av- och hemresetid.

Ja då vet jag i alla fall att tågbiljett inte verkar bli nödvändig och så
får vi samordna mer framöver.