[LSFF] Musslor...

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Wed Aug 19 17:55:13 CEST 2009

"Britt-Louise Viklund" <britt-louise.v at telia.com> writes:

> 19 eller till och med 19.30 låter bra.
>
> Betyder detta att du köpt biljetter?

Nej, då jag skickade brevet igår.

Men nu har jag köpt biljetter till Torsdag 3/9 för:

   1 Tommy Persson
   2 Peter Nordgren
   3 Jonas Wissting
   4 Peter A
   5 Fredrike
   6 Redin
   7 Maria
   8 BLV
   9 Meta

Det fanns typ 35 biljetter kvar oden dagenm någon annan vill hänga
på. Gå till Bondens Bord eller DeKlomp och köp en biljett i så
fall. Tordagen var just nu faktiskt populärast...

Om man vill hämta dem och betala kan man ringa mig (070-2821585) och
komma förbi hemma hos mig. Annars kan jag vänta till medlemsmötet
eller så.

Om någon får förhinder så går det nog bra att sälja tillbaka biljett
om det inte är typ dagen innan. Så säg till direkt om ni får
förhinder och ni ej har fått biljetten.

På biljetten står: Giltighetstid torsdag 3 september, 17-22. Jag antar
att man kan få vänta på ledigt bord eller så (för de har väl inte 120
sittplatser?) så man kanske ska säga från 19 men med tanken de som är
där 19 kan försöka grabba bord... Eller så blir det stående bord men
lite besvärligt med musslor tror jag :-)