[LSFF] Musslor...

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Sat Aug 1 00:00:24 CEST 2009

Jag var på DeKlomp och bokade nästnästa pubmöte då kalendariet ser ut
som enligt nedan.

Musselpremiären på DeKlomp är tisdag 1/9. Denna vecka kommer de visst
inte ha några bordsbokningar men de kommer ha musselbuffé ti-lö som
kostar 300 kronor och då ingick visst en öl. Biljetter till detta
kommer säljas snart tror jag (jag fattade det som att man var tvungen
att ha en biljett för att bli insläppt). Jag tyckte detta lät kul. Om
några andra vill gå dit så kan vi ju samordna någon dag eller nåt. Man
bör nog köpa biljetter relativt snart efter de släpps i så fall.

    * 4/8: Medlemsmöte med te och film hos Jonas Wissting klockan
           19.00. Plats är Mårdtorpsgatan 11, Ryd, 073-5529233.

    * 6/8: Pub/bok-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00
           vilket är DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på
           S:t Larsgatan snett emot Frimis. Första reservplatsställe
           är Afrodite och andra Gula Huset.

    * 27/8: Pub/bok-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00