[LSFF] Kalendarium 2009-07-26

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Sun Jul 26 01:49:35 CEST 2009

Notera att medlemsmötet är hemma hos Jonas då jag inte är hemma denna
dag. Kan också Jonas eller någon annan på pubmötet komma ihåg att
förnya vår standardbokning tre veckor fram (27/8). Säg bara till dem
att kopiera en gammal bokning. Jag brukar säga 8 personer.

  4/8: Medlemsmöte med te och film hos Jonas Wissting klockan
       19.00. Plats är Mårdtorpsgatan 11, Ryd, 073-5529233.

  6/8: Pub/bok-möte hos den som serverar öl/mat klockan 19.00 vilket
       är DeKlomp (http://www.deklomp.se/) som ligger på S:t Larsgatan
       snett emot Frimis. Första reservplatsställe är Afrodite och
       andra Gula Huset.