[LSFF] Bilden till Lars-Olov - Feedback

David J alvekatt at telia.com
Thu Jul 16 15:01:12 CEST 2009

Jag har gjort om den så de dansar istället.

Så jag ritade en sådan där gammal grammofon. Så kom jag att tänka på
maskhål när jag ritade på tratten. Och sen ballade idéerna ur
fullständigt. Måste den vara klar ikväll eller räcker det till helgen på
filmvisningen? Ikväll blir svårt,  det brukar ta mig ett tag att få till
vinklar på händer och fötter...

Tar iallafall med den ikväll så att folk kan få se.

/David