[LSFF] Bilden till Lars-Olov - Feedback

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Wed Jul 15 15:35:22 CEST 2009

Viklund Britt-Louise wrote:
> Håller med Nanna om bedömningen av likheten med L-O.
>
> Enda funderingen är om det är vettigt att låta roboten bära honom. Det understryker på något vis åldern och får honom att verka skröplig.
>
> Fast roboten är ju i sammanhanget en bra idé. Skulle det vara svårt att ändra så att L-O typ sitter i en stol och roboten håller en skylt bakom där det står grattis... Eller något i den stilen.
>
> Fast om jag är den enda som tycker så så fortsätt för all del.

Jag är iofs liksom Nanna också utomstående, men min reaktion var
densamma som din: Bilden är porträttlik men Lars-Olov framstår som
ömklig och hjälplös.

Men tekniskt sett en bra bild!

-m
--
Johan Anglemark     http://sfweb.dang.se/a/span.html
Lingonvägen 10      018 - 12 45 44 hem

DISCLAIMER: Generally speaking, what I write should not be
construed as necessarily accurate or factual. When I have no
idea what we're discussing, I just make something up.