[LSFF] Bilden till Lars-Olov - Feedback

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Wed Jul 15 15:29:17 CEST 2009

Håller med Nanna om bedömningen av likheten med L-O.

Enda funderingen är om det är vettigt att låta roboten bära honom. Det understryker på något vis åldern och får honom att verka skröplig.

Fast roboten är ju i sammanhanget en bra idé. Skulle det vara svårt att ändra så att L-O typ sitter i en stol och roboten håller en skylt bakom där det står grattis... Eller något i den stilen.

Fast om jag är den enda som tycker så så fortsätt för all del.