[LSFF] Bilden till Lars-Olov - Feedback

Nanna Alroth nannalroth at hotmail.com
Wed Jul 15 15:26:47 CEST 2009

Hoppar in här som den "tjuvlyssnare" jag är, men jag träffade Lars-Olov

i början av månaden på en tillställning hemma hos en gemensam bekant

(Carolina Gomez Lagerlöf från SFSF).

Så min bedömning av bilden är att den är fin och mycket lik Lars-Olov.

Möjligen är han något magrare i ansiktet i verkligheten, och har en aning

mer tunt hår över öronen. De pliriga ögonen och leendet är dock på pricken!

MVH

Nanna Alroth, Stockholm

> Date: Wed, 15 Jul 2009 14:59:29 +0200
> From: alvekatt at telia.com
> To: lsff at lists.lysator.liu.se
> Subject: Re: [LSFF] Bilden till Lars-Olov - Feedback
>

> Snälla, kan jag få lite feedback så att jag vågar fortsätta!
>
> /David

Drag n’ drop—Get easy photo sharing with Windows Live™ Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx