[LSFF] Lars-Olovs 80-årsdag

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Thu Jul 9 10:38:19 CEST 2009

Finns ännu fler intresserade? Kan Hans i så fall ta sin bil istället som är större?

En detalj bara, så att ni vet. Vi måste ha ett SAAM-möte under sommaren av formella skäl som vi redan är sena med om jag fattat rätt. För att få ihop tillräckligt många ledamöter beslutade vi att köra ett möte efter L-O:s mottagning. Så jag tänkte åka relativt sent, framme vid 17-tiden känns lagom, och kommer inte iväg hemåt förrän vid 20-tiden troligen.

Men om dessa planer fungerar för er så skulle det vara kul med sällskap på resan. Och delade kostnader är lägre kostnader vilket inte är en nackdel.