[LSFF] Kalendarie 2009-06-28

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Thu Jul 2 17:43:30 CEST 2009

Kom ihåg LSFF:s Roscoe-fest. Det tar säkert bara 15 minuter att cykla
från Ryd för de som cyklar. För de utan cykel så tror jag det finns
två platser kvar i Jonas bil men den går bara i ena riktningen. Huset
är vitt med blå kanter (eller om det nu var tvärtom :-) Om ni har
svårt att hitta ring någon som är där (som till exepel jag på
070-2821585).

Jag tog hand om överbliven öl (bara Ale) från filosofiska föreningens
sommarfest så jag har egentligen för mycket Ale som jag tar med mig
och som finns till försäljning om någon vill ha öl och missat att
köpa. Finns nog 15 burkar eller så.