[LSFF] Kalendarie 2009-06-28

Fredrike Wagnsgård fredrike.wagnsgard at gmail.com
Sun Jun 28 14:28:26 CEST 2009

Här kommer lite mer info.

För att ta sig till Ledberg Stjärnvik, som ligger strax utanför Malmslätt,
kan man åka buss 572. Den stannar precis utanför, hållplatsen heter
Snarbygget. Sista bussen från oss till Resecentrum går kl. 22.15. Ett annat
alternativ är att ta Malmslättsbussen (buss 13) som går en gång i halvtimmen
(sista från oss ca 01). Då är det en promenad på ca 25 min till och från
bussen.

För de som vill sova över kan vi erbjuda 2 riktiga sängar (en paxad av
David) och en soffa.
Förutom boule finns krocket och piltavla.

mvh Fredrike