[LSFF] Kalendarie 2009-06-28

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Sun Jun 28 00:52:36 CEST 2009

Tommy Persson <tpe at ida.liu.se> writes:

>    4/7: Roscoe-fest med grillning hos Peter och Fredrike (Ledberg
>         Stjärnvik, vägbeskrivning på mailinglistan). Grillning från
>         17.00 (grill finns). Ta med saker att grilla och dricka (läsk,
>         öl, vin, vad som helst, annat, ....).

Karta var det ligger:

    http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=Ledberg+Stj%e4rnvik

Jonas och jag åker bil från Ryd och det får väl plats 2-3 personer
till i den bilen.

Hur bussarna går får någon annan redogöra för.

Jag tror det är 8000-9000 steg heifrån mig att gå så det lär ta typ
1-1.5 timmar att gå.

Folk med cykel har det enklare...

Sedan sa vi väl att vi skulle ha en boules eller
pétanque-turnering. Reglerna kan hittas här:

   http://en.wikipedia.org/wiki/Pétanque