[LSFF] Sommartittningar?

Malin Larsson malinm.larsson at gmail.com
Fri Jun 5 18:48:37 CEST 2009

Hej!

Jag har ju inte varit så aktiv men nu när skolan snart är slut skulle jag
gärna vilja komma på riktigt och inte bara följa allt roligt på emailen! Det
finns även "Surface" som endast blev en säsong (som Firefly). Firefly har
jag sett, men den tåls att ses igen om det ska vara så.

Malin

Den den 5 juni 2009 17:12 skrev Tommy Persson <tpe at ida.liu.se>:

> Fanns det intresse att fortsätta med tittningar av något annat nu när
> Battlestar Galactica är slut?
>
> Två förslag är:
>
> - The Middleman,
>
>    http://www.variety.com/review/VE1117937411.html?categoryid=32&cs=1
>
>  Det finns bara 12 avsnitt.
>
> - Firefly
>
> Lars och jag tycke att det vore kul att se om Middleman. Fast vill
> folk hellre se Firefly (eller något annat som vi inte tnkt på) så gpr
> ju det också. Man kan ju också se två serier parallellt som att titta
> [...]

Member and co-owner of the Herscher Project