[LSFF] Alcocon-resa?

Ralf Andersson reander at telia.com
Sat Mar 28 18:36:57 CET 2009

Tjena Tommy, det var länge sen jag var med på nåt LSFF-möte men du och
har ju setts på mötena med Filososofiskaföreningen. Lite sugen att åka
med till Götet och Alcocon jag deltog i Gothcon när jag bodde Götet och
var medlem i föreningen där, 1971 - jisses vad tiden går! :-)
Antar att alla bilar är fyllda vid det här laget men skulle det bli en
öppning så släng iväg ett mail.
Tommy - har du koll på vilka som finns i Club Cosmos idag som har varit
med länge?

Ha det!
Ralf Andersson