[LSFF] lsff Digest, Vol 50, Issue 22

Per Westling per.westling at cybercomgroup.com
Thu Mar 26 14:26:29 CET 2009

Sant. Det är oftast bra att dra igång själv. Har väl hänt några gånger...
I detta fallet var det en idé som behövde en del bollande hur det hela ska göras, och då är kanske ett medlemsmöte bättre forum.  För att inte tala om pub-möte...  Mejling-varianten kan vara lite segt ibland.
Nåväl, jag låter idén vila och kanske tar upp den igen om jag har kraft och ork att dra igång något.

/ Per