[LSFF] lsff Digest, Vol 50, Issue 22

Hans Persson unicorn at lysator.liu.se
Thu Mar 26 13:22:59 CET 2009

tor 2009-03-26 klockan 12:29 +0100 skrev Per Westling:

> Förövrigt har jag inte fått några reaktioner (merän av BLV) på tanken
> om en SF/Fantasy Top 100-list, så jag får väl parkera den tanken.

Jag hittar inte brevet om det nu, men det är väl som vanligt: det blir
inget av saker om inte någon sätter igång och helt enkelt gör dem. Dra
igång och se om någon hänger på istället för att vänta på att någon
annan ska hålla med.

Så här:
http://www.brepettis.com/blog/2009/3/3/the-cult-of-done-manifesto.html

Hans