[LSFF] Watchmen

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Tue Mar 24 13:26:38 CET 2009

Ja jag har i alla fall vid flera tillfällen skrivit om sex biljetter (sju med Tommys som han ordnar själv) och räknat upp de intresserade personerna, och ingen har skrikit högt så jag utgår från att min sammanställning stämmer.

Tack för att du tar hand om detta. Tror det blir enklast så med tanke på era biocheckar.