[LSFF] Watchmen

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Sun Mar 22 19:27:16 CET 2009

Ja det verkar som om vi bestämt oss för torsdag kl 18. Nu är frågan bara vem
som kan beställa biljetterna (som vi tidigare konstaterat så är
förbeställning önskvärd).

Och jag uppfattar att följande personer ska med: Malin, Fromreide, Fredrike,
Hans, Henrik och jag samt Tommy som fixar egen biljett.

Om någon mer vill med eller om någon faller bort från uppräkningen ovan är
det bra att höra av sig snarast.

B-L

  _____