[LSFF] Watchmen

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Sun Mar 22 01:26:42 CET 2009

Hans Persson <unicorn at lysator.liu.se> writes:

> Man skulle möjligen kunna boka men att sedan alla betalar samtidigt (dvs
> att vi får ses i foajen för en gemensam attack mot biljettluckan), för
> att lösa det problemet. Om det inte går att betala enstaka biljetter ur
> en större beställning separat vid olika tillfällen, vill säga.

Eller också gör ni fler än en bokning. Om någon av er bokar kan ni ju
meddela vilka platser det blev.

Jag tyckte det var bekvämt att optimera själv innan föreställning för
benutrymme och köpa med visa så man bara kunde dra i automaten och få
sin biljett.

På torsdag gör filmen bara i salong 6 (överiga dagar verkar den gå i
salong 8 eller både salong 8 och 6). Salong 6 tar bara 65 personer så
det kanske är smart att inte vänta till 20 minuter innan filmen...

Eller också så är inte filmen pouplär alls.