[LSFF] Watchmen

Britt-Louise Viklund britt-louise.v at telia.com
Sat Mar 21 18:16:57 CET 2009

Med så pass många anmälda till torsdag (jag själv, Fredrike, Fromreide,
Malin, Hans, Henrik och Tommy om jag inte minns fel, och rätta mig i så
fall) antar jag att det blir lite besvärligt att ändra dag även om Redin
fått förhinder torsdag. Tråkigt nog eftersom han var en av de första som
anmälde intresse.

Nu är frågan om vi ska samordna biljettinköp i förväg eller om var och en
handlar till sig. Tommy och Hans (med Henrik) har redan meddelat att de
köper biljetter själva av olika anledningar. Kanske enklast i så fall om vi
ses på biografen typ kl 17.40 och försöker handla där tillsammans. Det är
väl inte katastrof även om vi inte får sitta tillsammans under själva filmen
(jag tänker i alla fall inte sitta och prata då). Vi har ju ändå sällskap
när det är viktigt före och framför allt efter filmen när det är kul att
diskutera vad man sett.

Andra åsikter eller mer praktiska lösningar?