[LSFF] Kalendarium 2009-02-28

Viklund Britt-Louise Britt-Louise.Viklund at aklagare.se
Mon Mar 2 08:56:10 CET 2009

Det finns ett par brittiska tv-serier som det kunde vara intressant att kolla första avsnittet av. Nyinspelningen av Survivors (gamlingar som jag minns uppmärksamheten kring ursprungsserien) eller Being Human om en vampyr, en varulv och ett spöke som delar bostad (drama inte komedi om jag fattar SFX rätt). Den senare serien finns som ett pilotavsnitt, eller provasvnitt kanske, inspelat för några år sedan samt en serie på sex (tror jag) avsnitt med delvis andra skådespelare. Serien ska ha börjat visas i slutet på januari.