[LSFF] Aplakonen

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Thu Feb 26 14:59:29 CET 2009

Tommy Persson skrev:

> Jag har sett lite dåligt med reklam om den...
>
> Michael pratade om att åka så det ökade mitt intresse lite så kanske.

Jag hade verkligen tänkt att åka, men så hamnade en annan tillställning
samtidigt, så jag kommer nog tyvärr inte att fara dit. Trist, men så får
det bli. :(

Nu vet vi väl inte om det blir av än; det har som sagt inte direkt dykt
upp någon information värd namnet trots att det börjar närma sig. Fast
jag skulle tro att den blir av.

-j
--
Johan Anglemark     018 - 12 45 44 hem