[LSFF] Kalendarium 2009-01-27

Tommy Persson tpe at ida.liu.se
Fri Jan 30 00:16:02 CET 2009

daniel albertsson <krona_87 at hotmail.com> writes:

> God afton,

> någon som känner sig hugad att leda potentiell ny medlem till
> huset/lägenheten i fråga?
>
> Jag har en vag uppfattning om att vi pratar om Ryd, och i så fall är
> bankomaterna en bra mötesplats.
>
> /Daniel Albertsson (som några möjligtvis kan komma ihåg från
> Kontext, eller, om LSFFs medlemmar är allvetande, från förra årets
> ConFuse.)

Adressen är Rydsvägen 180A och söker du på

   http://kartor.eniro.se/

ser du var det ligger. Om man går från Ryds Centrum så om man går ut
genom utgången vid Kina Thai och Pizzerian (ej utgången vi
bankomaterna) och sedan svänger väsnter direkt så är det i princip
rakt fram till man är framme vid 180A.

Om det är problem att hitta så ring mig på 070-2821585. Jag är i Ryds
centrum strax innan 18 och hämtar semlor men är sedan hemma.