[Ekenstam] Betalning av mat (enbart matlag matalverna)

johan löfstrand johan.lofstrand at ssu.se
Tue Aug 17 09:32:19 CEST 2004

Hej

Jag kollade vilka som jag hade fått mat och bensinpengar från och jag tror
att jag har fått av nästan alla. Det är bara Lars (400 kronor) och Joanna
(390 kronor). Om ni inte har möjlighet att sätta in pengarna på mitt konto
så skicka dem i ett kuvert det funkar, eller kom förbi mej.

Ha det bra så hörs vi

MVH Johan

Kalle Burbeck <kalbu at ida.liu.se> skriver: