[Ekenstam] Ett skamligt förslag.

Malign Burbeck malignb at hotmail.com
Sun Aug 1 20:12:10 CEST 2004

DANSA! på er allihopa.

Jag har en liten idé... Vad sägs om att ge oss ut och grilla lite i helgen.
På Kvarn (övningsområdet där det varit lajv... uvarna kan ju få vara
nostalgiska och dra gamla stordåd på plats liksom) finns det en juste sjö
med ett vindskydd. Perfekt att sitta och grilla och ta en öl vid (och de som
vill kan sova kvar).

Nödlösning vid regn - ett par elgrillar på vår balkong. Mindre pitoreskt men
bekvämt och huvudsyftet umgänge och bränd korv(/quorn?) kan
tillfredsställas.

Alla som vill vara med ropar glatt JA och slänger sig på "svara" knappen.
Mitt huvudförslag är lördag men det går att justera om majoriteten vill
annorlunda.
Ni som inte vill/kan - motivera varför, annars slipper ni inte undan=)

(Ni långväga... Jag beklagar att spontaniteten kanske är svår att haka på.
Men det BLIR mer välorganiserad återträff senare.)

Kram på er allesamman /

Veda/Malin