Re: Stilkast säljes?

Anna Hallvarez punktalglas at gmail.com
Sat Jan 2 19:50:46 CET 2010

Åh vad roligt! Klart du ska förverkliga den drömmen.
Jag har hittat mina pressar på Blocket och dom har varit i väldigt olika
skick. Det jag finner besvärligt är att hitta reservdelar eftersom det
oftast fattas någon liten men viktig grej. Men ta för vana att kika in på
Blocket lite då och då. Annars har Tyskland och England en mer levande
marknad.

Skriv gärna till min mejl om du undrar över något.

Hälsningar
/Anna

Den 2 januari 2010 18.48 skrev Tim G. S. Olsson <Tim.olssonfernlof at comhem.se