Re: Stilkast säljes?

Anna Hallvarez punktalglas at gmail.com
Sat Jan 2 17:44:02 CET 2010

Hej!

Jag har visserligen några stilkast som jag inte använder men mitt tips är
att du kollar runt på annonsmarknaden, Blocket till exempel. Dom brukar
kosta runt tvåhundra kronor och sen beror det ju på vilken storlek du har på
stilarna. Och är det trä eller bly?

Roligt roligt att du fått tag på stilar! Själv håller jag på med just det
och trycker på gamla pressar.

Hälsningar
/Anna från närheten av Vitaby.