Hei, jeg er ny :-)

Samuel Johansson arnvidh at gmail.com
Sat Oct 4 13:19:40 CEST 2008

Jag tror helt enkelt mycket av det bokbinderi som diskuteras sker på andra
ställen än den här mailiglistan som är tämligen stendöd.

Men det här är en ny sida:
http://www.bokbindarkompetens.se/
där det finns en massa kurser. Där kanske det skulle passa bra med ett
internet-forum? Tror personligen det är en bättre lösning än mailinglistor.
Ska maila och fråga.
För övrigt var det fullt antal elever på kursen i Leksand när den började nu
i höst, så det är inte alls säkert den läggs ner. Om det fortfarande kommer
arrangeras sommarkurser vet jag inte.

/Samuel Johansson