(no subject)

svante.kjellberg at comhem.se svante.kjellberg at comhem.se
Wed Aug 9 14:22:29 CEST 2006

Hej

Jag var med i Amatörbokbindarna i Linköping. Jag hade gärna fortsatt binda in
böcker nu då jag flyttat till Göteborg, men det är svårt när man inte har rätt
utrustning (skärmaskiner t ex) och det blir dyrt att hålla sig med ett större
urval av papper, tyger och läder så man kan variera hur man binder in sina
böcker.

Det vore roligt om det gick att få ihop tillräckligt många intresserade och
kunniga för att grunda en förening för amatörbokbindare i Göteborg.

Alla som är intresserade och bor i Göteborg med omnejd är välkomna att höra av
sig

Svante Kjellberg