bokbinderi affär i stockholm

Clary Öhlund clary.ohlund at telia.com
Fri Oct 28 09:17:01 CEST 2005

Hallå!

Jag är ny på listan och tänkte presentera mig lite.
Clary heter jag och bor i Kramfors 20 mil norr om Sundsvall). Jag har börjat en bokbinderikurs i Härnösand och är helt såld! Det är så roligt.

Helgen den 4-5 november är jag nere i Stockholm och jag undrar om det finns någon butik som har bokbinderimaterial där man kan gå och bli jättesugen? Jag är mest ute efter fina papper till pärmen.

Eller kanske det finns någon bra hemsida med sådant. Tips mottages tacksamt!

Clary