elektrisk limpanna

yvonne max mym at spray.se
Mon Mar 3 14:08:22 CET 2003

Jag vet inte var man kan få tag i en elektrisk limpanna.
I Degerfors finns en man som säljer bokbinderimaterial där har jag köpt en limpanna som består av två delar, en för vatten och en för lim. Hans adr. är Bokbinderimaterial & Hobby HB, Gräsholmsvägen 12, Strömtorp, 693 34 Degerfors. Tel. 0586-409 90 Han träffas säkrast på kvällstid.