Stockholmsavdelningen?

Lars Aronsson lars at aronsson.se
Wed Jan 8 16:11:44 CET 2003

Hej Krister,

Det är jag som hade sett den stängda dörren i Hägersten (närmare
bestämt Aspudden) och jag är inte själv aktiv bokbindare, så jag har
inte forskat vidare i saken.

Men eftersom du frågar nu och det är min bostadsrättsförening, så
ringde jag nu upp min vicevärd, och han visste besked.  Vicevärden är
förresten själv medlem i föreningen, men inte speciellt aktiv.

Amatörbokbindarna i Hägersten har telefon 08-7440003.  De arrangerar
kurser i bokbinderi både för Folkuniversitetet och egna medlemmar.
Lokalen ligger på Blommenbergsvägen, ett kvarter norr om
Hägerstensvägen i Aspudden.  Det var någon från Linköping som hade
flyttat till Stockholm och startat föreningen, sade min vicevärd.

--
  Lars Aronsson (lars at aronsson.se)
  tel +46-70-7891609