Bokbindarträff 2002

Alf Aronsson alf at aronsson.se
Sat Mar 9 19:10:29 CET 2002

Hej!

Jag frågade för någon vecka sedan om någon hört ryktas om en kommande
bokbindarträff. Nu har jag fått mera information om detta.

"Bokbindar-Vännerna", c/o Göran Arfvidson, Lingonvägen 67, 44837 FLODA
vill ha in en preliminär intresseanmälan senast den 4 mars! (Det är i
dag den 9 mars) Själva träffen skall gå av stapeln den 8 - 11 augusti
2002 i Ljungskile.
Tyvärr har jag ingen e-postadress till honom men ett telefon-nr:
0302-341 11.

Träffen är enligt meddelandet avsedd för amatörbokbindare och "planeras
bestå av en kombination av samlingar och aktiviteter i större grupper
och minikurser." Kostnaden är beräknad att ligga på 1000:- per dygn
inkl. helpension i dubbelrum.

Alf Aronsson, SÖA