SV: Tape-trubbel

Håkan Sylvan tcj770g at tninet.se
Thu Dec 26 12:52:28 CET 2002

Hej! Gammal tejp som har lämmnat bruna fläcker efter sig får man tyvärr leva med. På arkiv och sådana ställen jobbar man med en del lösningsmedel, men då måste man verkligen veta vad man håller på med. Det kan lika gärna vara pappret som man löser upp. Tejp är vedervärdigt och vi måste börja missionera för att tejp inte har i böcker att göra! God jul och Gott Nytt År Camilla Sylvan