[Bokbinderi] Bokbinderi, -material, etc.

Hans Persson unicorn at lysator.liu.se
Mon Feb 26 09:14:06 CET 2001

Alf Aronsson <alf at aronsson.se> writes:

> Föreningen har vid något tillfälle haft kontakt med en liknande
> sammanslutning i Linköping, men jag känner ingen där.

Det stämmer att det finns en förening även i Linköping. Den heter
Föreningen amatörbokbindare i Linköping och har alldeles nyligen
flyttat från lokaler i Gamla Linköping till en ny fräsch lokal på
Roskildegatan närmare centrum, och dessutom sitter jag på jobbet så
jag kan inte slå upp den korrekta adressen. Lite trist är det
visserligen att flytta från Gamla Linköping med sin gammaldags miljö,
men å andra sidan är den nya lokalen mer praktisk för ändamålet så
rent praktiskt är det en klar vinst.

Camilla, kan du tala om hur många medlemmar föreningen har? Jag vet
inte.

Hans